Digg   StumbleUpon   Facebook   Del.icio.us   Croportal       Ispiši   Preporuči

Trešnjice istražuju školjke

Skupina Trešnjice 2013. - 2019.   |   24.06.2015.

Trešnjice istražuju školjke

Dijete kroz igru samostalno uči na prirodan način, pri čemu nema straha od neuspjeha. Igra, istraživanje i učenje su glavne aktivnosti djeteta rane i predškolske dobi. Dijete putem tih aktivnosti upoznaje i razumijeva stvarnost koja ga okružuje. Kontinuiranim individualnim praćenjem djece pokazalo se da dijete svoje znanje stalno izgrađuje, nadograđuje, reorganizira i rekonstruira, a ne preuzima ga pasivno iz svoje okoline.

Odgojitelj svakodnevno priprema poticaje za aktivnosti osluškujući dijete. Dijete je neiscrpan izvor ideja i ukoliko ga kvalitetno promatramo u igri i aktivnostima, uočit ćemo njegove posebne interese. Također, dijete samo može unijeti svoj poticaj i tako inicirati aktivnost, a na odgojitelju je da iskoristi to što je dijete iniciralo.

No na žalost, ponekad se događa da neke djetetove ideje smatramo neprimjerenima ili nedostatnima za daljnje istraživanje. Događa se i da preusmjeravamo djetetovu pažnju navodeći ga na neke nama bliske sadržaje ne trudeći se uistinu 'čuti' dijete. Uglavnom, tada plivamo uzvodno boreći se s valovima dječje znatiželje.

To se nije dogodilo kada su „Trešnjice“ T.B., L.P. i E.T., koje su boravile s roditeljima za vikend na moru, donijele školjkice, rakove i kamenčiće s plaže, te poslale razglednice s mora prijateljima u vrtić. Odmah je krenulo istraživanje donesenog materijala povećalima, na svjetlećem stolu, sortiranje i  klasificiranje pincetama.

Stručno usavršavanje odgojitelja

Dokumenti

Protokoli

Kontakt

Dječji vrtić Cvrčak
Pejačevićeva 1, Virovitica

tel: 033/801-545