Digg   StumbleUpon   Facebook   Del.icio.us   Croportal       Ispiši   Preporuči

Učenje kroz igru

Skupina Trešnjice 2013. - 2019.   |   16.05.2016.

Učenje kroz igru

Dijete raste i razvija se kroz igru. Igra je temeljna dječja aktivnost i najprimjereniji način putem kojega dijete uči. Kada se djeca počnu igrati, istovremeno počnu učiti u svim područjima razvoja. Igra je interaktivna, slobodna, spontana i bez prisile, djetetu interesantna i zabavna, otvorena, kreativna, maštovita i ekspresivna.

Za igru je potrebno dobro isplanirano okruženje u kojemu se nalazi mnoštvo različitog materijala, što omogućuje djetetu da bira. Igra djeci pruža mogućnost istraživanja, eksperimentiranja, razvijanje misli i ideja i učenje pokušajima i pogreškama. Jedna od aktivnosti „Trešnjica“ je bila istraživanje vode kroz igru kapaljkama, staklenkama, prelijevajući tekućinu iz posuda, mjereći razinu vode u posudi.

Hvala mami M.Z. koja nam je nabavila kapaljke!

 

Dijete doživljava vodu kao sredstvo podatno za učenje, zabavu ili manipuliranje, a spoznaju može temeljiti na različitim agregatnim stanjima vode ili u obliku padalina (kiša, snijeg, inje, rosa, led, tuča). U posljednje vrijeme "Trešnjice" su uočile u svom okruženju veliku količinu kiše i tako je nastao interes da istražuju vodu, manipuliraju njome i igraju se.

Voda je djeci privlačna jer je neoblikovana, podatna i difuzna. Mogu učiniti da kaplje kap po kap, da curi, teče, žubori; mogu bacati predmete u nju. Vodu mogu grijati, hladiti, učiniti da ispari ili ju pretvoriti u led.

Uz saznanja o vodi, djeca su stekla spoznaju o tome:

-       kako funkcionira kapaljka (na koji način napuniti i isprazniti kapaljku)

-       kako koristiti ravnalo kao mjerni instrument (kako ga okrenuti, iščitati razinu vode, koji je to broj)

-       kako postupiti u slučaju prolijevanja vode po stolu ili podu, te na koji način pospremiti prostor nakon igre vodom

Stručno usavršavanje odgojitelja

Dokumenti

Protokoli

Kontakt

Dječji vrtić Cvrčak
Pejačevićeva 1, Virovitica

tel: 033/801-545