Čitanjem slikovnica djetetu razvija se bliskost između djeteta i roditelja. Dijete zadovoljava svoje potrebe za pažnjom, ljubavi, sigurnošću i prihvaćanjem. Dijete upoznaje emocije (likova iz priče) i uči razlikovati prihvatljivo i neprihvatljivo izražavanje emocija. Potiče se razvoj govora, pamćenja, mišljenja, zaključivanja i obogaćuje se fond riječi, a slušanjem priče dijete razvija pažnju i koncentraciju. Nakon čitanja slikovnice preporučuje se razgovarati sa djetetom o priči, dati mu priliku da odgovara na pitanja ili zajedno s djetetom odglumiti sadržaj priče.
„Samo 15 minuta glasnog čitanja djeci pomaže njihovom cjelokupnom razvoju.“
Djeca pokazuju veliki interes za gledanjem i slušanjem priča, aktivno se uključuju i odgovaraju na poticajna pitanja odgojiteljica, govorno se izražavaju i bogate svoj rječnik uz pomoć različitih aktivnosti. 'Bubamarice' su posebno zavoljele slikovnice „Tri praščića“ i „Crvenkapica“ koje su nam bile poticaj za mnoge aktivnosti. Djeca su nakon odslušane priče upoznavala likove iz omiljenih bajki i sama se uključuju u proces dramatizacije baratajući scenskim lutkama. Društvene igre Memory i slaganje slagalica iz različitih priča kod djece izazivaju veselje kada ih slože u cjelinu i imenuju o kojoj je priči riječ. Djeca su gradila praščićima kućice uz pomoć različitih materijala iz prirode (oblo kamenje, grančice, papirnati tuljci, slama…). Djeca su imala priliku provjeriti koje sve materijale mogu otpuhati snagom svoga daha uz pomoć slamke. 'Bubamarice' rado sudjeluju u igrama s pjevanjem „Tko se boji vuka još“ i „Tri praščića“ i uz pomoć različitih instrumenata (bubanj, zvečke, šuškalice, mikrofoni) udarali ritam i pjevali pjesmice. Isto tako, djeca su se likovno izrazila slikanjem uz pomoć tempera , slikali su vuka, baku, crvenkapicu, cvijeće, drveće, na kućice od kartona djeca su rezala i ljepila kolaž papir uz pomoć ljepila.