U skupini 'Kućice' uočavamo velik interes djece za glazbene i likovne aktivnosti zbog čega osmišljavamo strategije kojima ćemo pomoću ta dva područja izražavanja kod djece proširiti spoznaje o određenim pojmovima. Tako smo pomoću svakodnevnih glazbenih i likovnih aktivnosti u skupini potakli djecu na pamćenje i pjevanje pjesmice „Mala visibaba“, te su djeca u vrlo kratkom vremenu zapamtila i naučila pjevati pjesmicu koja je prilagođena njihovoj dobi i za koju su pokazali velik interes.
Na mekanoj travici
Veselo se smije
Zelena joj kapica
A curica nije
Glavicu je spustila
Jer se vjetra boji
Visibaba to je znaj
Što u polju stoji
Bijele joj se latice
Po zelenoj travi
Ljubičica pored nje
K'o nebo se plavi.
Istraživanja iz pedagoške prakse govore o velikom utjecaju likovnih aktivnosti na usmjeravanje pažnje kod djece i širenje spektra spoznaje ,a glazbene aktivnosti utječu na razvoj govora, slušanja i prostorne percepcije.
Tijekom aktivnosti u našoj skupini koje uključuju pokret, pjesmu i likovno izražavanje, također uočavamo pozitivan utjecaj na razvoj govora i pamćenja kod djece jer su djeca kroz pjesmu, oponašanje pokreta, osjetilna iskustva vida, sluha, dodira i pokreta te tijekom likovnog procesa s lakoćom zapamtila stihove pjesmice i ojačala spoznaje o svojim mogućnostima.
Glazbeni doživljaj je snažan emocionalni doživljaj koji dovodi do značajnih razvojnih ishoda kada se izražava likovnim stvaralaštvom i tada dolazi do najdubljeg djetetovog učenja.