Temelji za razvoj predmatematičkih vještina stječu se od rane vrtićke dobi.
Djeca predškolske dobi osnove geometrijskih pojmova stječu uz pomoć konkretnih predmeta, modela, slika, crteža i slično. Kroz igru i aktivnosti uvodimo djecu u geometriju promatranjem okoline i upoznavanjem oblika predmeta.
Usvajanje geometrijskih pojmova u dječjem vrtiću svakodnevna je aktivnost koja se događa nesvjesno, igrom i upotrebom svakodnevnih predmeta.
Cilj aktivnosti bio je prepoznavanje i razlikovanje geometrijskih tijela i oblika te korištenje odgovarajućih termina, odnosno imenovanje geometrijskih pojmova.
Poticali smo spoznavanje geometrijskih tijela i oblika i razvijali sposobnost raspoznavanja predmeta iz okoline i uočavanja njihovih oblika te povezivanja s geometrijskim oblicima.
Neke od aktivnosti i igara pomoću kojih su Lavići stjecali iskustva i spoznaje iz geometrije:
- modeliranje oblika domaćim plastelinom
- likovna aktivnost: „ Od geometrijskih oblika do likovnog rada“ ; rezanje po zadanoj liniji, crtanje geometrijskih oblika te bojanje unutar linija, ocrtavanje…
- pogađanje geometrijskih oblika prema opipu
- nizanje drvenih geometrijskih oblika
- igre građenja, konstruiranja, slaganje geometrijskih oblika..
- radni listovi
- „Slovo na slovo“ - matematički pojmovi
- klasificiranje predmeta prema 2 kriterija: boji i obliku
i mnoge druge..