U ožujku, skupinu 'Zvončići' posjetila je logopedinja Lucia Šušak. Djeca su se na način primjeren dobi upoznala sa zanimanjem logopeda, te su kroz različite zanimljive aktivnosti razvijali jezično-govorne sposobnosti. Osim aktivnosti koje potiču aktivizaciju i širenje rječnika, kategorizaciju, razvoj jezičnih vještina te fonološku svjesnost, djeci su ponuđene kartice koje potiču usvajanje rječnika i složenih jezičnih struktura. U sobi dnevnog boravka oformljen je i novi centar sa slikovnim prikazom vježbi za razvoj motorike govornog aparata. Najintenzivniji razvoj govora događa se u predškolskom razdoblju djeteta. Budući da je govor osnovno sredstvo komunikacije te je uvjet za zadovoljavanje socijalnih potreba, osim organske osnove za razvoj govora, važan je i utjecaj okoline. Jezično-govorni razvoj najjednostavnije se može poticati kroz igru, jer je igra najprirodnije djetetovo okruženje kroz koje najbrže i najlakše uči. Rano prepoznavanje odstupanja govornog-jezičnog razvoja od onog predviđenog za određenu dob te rana intervencija sprječavaju nastanak poremećaja koji se negativno odražavaju na cjelokupan razvoj djeteta.