Početkom travnja (7. travnja) u skupini je obilježen Svjetski dan zdravlja. O pojmu zdravlja i što za djecu znači biti zdrav, što sve pridonosi zdravlju, kako se osjećaju kada su bolesni, što trebaju činiti kako se ne bi razboljeli, razgovarali smo i razmjenjivali mišljenja, doživljaje i iskustva. Djeca su zaključila da je „biti zdrav vrlo važno jer tada možeš dolaziti u „malu školu“ i družiti se s prijateljima, a kada je netko bolestan (boli ga glava, ima temperaturu, curi mu nosi i kašlje), mora ostati kod kuće i piti čaj i sirup“. U oluji ideja djece, zdravlju svake osobe pridonosi: održavanje osobne higijene što podrazumijeva „pranje ruku sapunom, pranje zubi i ujutro i navečer, kupanje i tuširanje, pranje kose“, konzumacija zdrave i pravilne prehrane, odnosno „jesti više voća i povrća, a manje slatkiša npr. bombona, lizalica i čokolade jer to kvari zube i dolaze Gric i Grec“, tjelovježba i boravak na svježem zraku „vježbanje u dvorani i kada idemo van na dvorište, trčanje, skakanje, kada dečki igraju nogomet, kada se penjemo na tobogan“, dovoljno sna „kada dugo spavaš onda se odmoriš, treba ugasiti televizor i tablet i mobitel jer ne možeš zaspati“. Čitali smo i slikovnice „Gric i Grec“, braći koja se nastanila na zubima dječaka koji je jako volio jesti slatko i njihovoj borbi za opstanak nakon odlaska stomatologu, zatim „Što sve Ana zna…Zdrava hrana“ te „Potrebe“ o važnosti zadovoljavanja svih fizičkih potreba, a samim time i održavanju tjelesnog i mentalnog zdravlja. Skupina se podijelila u dvije manje grupe, nazvali smo ih „Zubi“ i „Hrana“, a zatim su iz kataloških letaka izrezivali artikle i proizvode i lijepili ih na predložak prema uputama zadatka. Radom u manjim grupama kod djece se poticala suradnja, razmjena ideja i prijedloga, dogovaranje i kompromisi, uvažavanje i prihvaćanje tuđeg stajališta, međusobno poštivanje svih članova grupe, ravnopravnost, jačanje samopouzdanja i izgradnja pozitivne slike o sebi. Nova aktivnost u sobi boravka, za razvijanje i unaprjeđenje predčitačkih i predmatematičkih vještina, ali i znanja o prometu i prometnoj kulturi je „Abeceda na cesti“. Na tepihu smo pomoću ljepljive trake izradili „cestu“, na njoj flomasterom nacrtali linije i označili smjer kretanja slovima abecede. „Vožnja“ autićem od prvog do posljednjeg slova abecede i „parkiranja“ na parkiralištu bila je moguća samo ako je „vozač“ točno odgovorio na zadano pitanje – imenovanje nekoliko pojmova na zadano slovo (glas). Dolaskom do „parkirališta“, „vozača“ je čekao još jedan zadatak – iz kutijice izabrati papirić na kojem je ispisan jednostavan matematički zadatak s računskom operacijom zbrajanja ili oduzimanja do 15, riješiti ga (samostalno, sa ili bez pomoć prijatelja ili žetona) te „parkirati“ autić na parkirališno mjesto jednako dobivenom rezultatu računanja. Što su 'Kružići' još radili, kako su se zabavljali, ali i učili, pogledajte u galeriji fotografija.
'Kružići' i njihovi roditelji odazvali su pozivu na sudjelovanje u humanitarnoj akciji „Plastičnim čepovima do skupih lijekova“ kojoj je cilj pomoći Udruzi oboljelih od leukemije i limfoma Hrvatske da reciklažom prikupljenih čepova osiguraju financiranje nabave skupih lijekova oboljelima od teških malignih bolesti. Ovim putem zahvaljujem djeci skupine 'Kružići', roditeljima, bakama i djedovima koji su se u ovu vrijednu akciju uključili i u vrlo kratkom roku donijeli velike količine čepova. Pozivam vas da i dalje prikupljate čepove i donosite ih na sljedeće susrete, jer samo tako pokazujemo veliko srce – pomažemo potrebitima i čuvamo naš okoliš!