Dječji vrtić u čijem je središtu dijete roditelje doživljava kao partnere u kreiranju odgojno-obrazovne prakse. Takav se odnos postiže interakcijom i komunikacijom, kvalitetnom razmjenom informacija, ali i uključivanjem roditelja u odgojno-obrazovni rad. Jedan od oblika uključivanja roditelja u odgojno-obrazovni rad su i radionice. Uspješnost roditeljstva najčešće vrednujemo zadovoljstvom u komunikaciji i odnosu s djecom. Znajući da se od ustanove ranog odgoja očekuje da dopunjuje kućni odgoj, a ne da usmjerava obitelj po nekom receptu, bitno je svakodnevnom interakcijom i međusobnim uvažavanjem razviti povjerenje između roditelja i odgajatelja. Kako odgojiteljice nisu u mogućnosti organizirati kreativne radionice u vrtiću, ponudile su ideju roditeljima da kod kuće s djecom pokušaju održati mini radionicu izrade kućica za ptice od neoblikovanog materijala. Cilj ovakvih radionica jest podržavati i poticati zdrav psihosocijalni razvoj djece kroz osnaživanje djece i obitelji s ciljem poticanja stvaralaštva i poboljšanja odnosa roditelj - dijete. Kreativne radionice za djecu i roditelje mogu pomoći roditeljima da prema vlastitom iskustvu osvijeste koliko je truda potrebno uložiti u pojedine aktivnosti, koji proces djeca prolaze kad u vrtićkom okruženju usvajaju određene vještine.
Za cjelokupan razvoj djeteta važno je da roditelj provodi dio vremena u zajedničkim aktivnostima s djecom, te da te aktivnosti budu za oboje opuštajuće, zabavne, popraćene komunikacijom. Kvalitetno vrijeme posebno je važno za djecu i snažno utječe na njihov odrasli život. Provodeći vrijeme s djetetom razvijamo povjerenje, bliskost i povezanost. Kroz zajedničko druženje u kvalitetnim aktivnostima roditelj bolje upoznaje svoje dijete, njegove želje, strahove, potrebe i emocije te ga samim time i bolje razumije.
Zahvaljujemo se svim roditeljima i djeci na suradnji, trudu i sudjelovanju na radionici.