„Djetinjstvo se određuje kao važno životno razdoblje tj. proces socijalizacije koji se ostvaruje u odnosu s prostorom, vremenom i kulturom. (MZOS, prema Nove paradigme djetinjstva, 2014.)“
Dijete predškolske dobi uči djelujući putem izravnih aktivnosti, stjecanjem neposrednog iskustva i praktičnim djelovanjem. Odgojiteljice su djeci ponudile stiropor, drvene štapiće, čekić, drvene čavliće, vunu, drvo i drvene tiple. Djeca su tako dobila priliku usvajanja vještine kako baratati pojedinim alatom i pomagalima, te istraživati istraživanje tvrdoće tj. mekoće pojedinog predmeta. Istražujući, djeca su spoznavala kako pravilno i sigurno koristiti alate i ponuđene materijale, te kako zaštititi sebe i suigrače u aktivnostima pravilnim rukovanjem alatom. Razvijali su i socijalne vještine čekanja na red, surađivanja i dijeljenja materijala s drugom djecom te ublažavanje straha od jakih zvukova. Korištenjem materijala razvijali su finu motoriku ruke i šake. Bogatili rječnik novim riječima i razvijali pozitivnu sliku o sebi. Istovremeno su koristeći se materijalima razvijali svoju stvaralačku igru u kojoj su nastajali auti i paukove mreže. Djeca su vrlo oprezna bića, procjenjuju svoje mogućnosti, a ukoliko im se omogući praktično uvježbavanje pojedinih radnji postaju spretniji, samouvjereniji i sukladno tome se ponašaju.