Prostorno materijalno okruženje predstavlja jednu od važnijih struktura u odgojno – obrazovnoj ustanovi, organizirano na kvalitetan način nezaobilazna je pretpostavka kvalitete življenja, odgoja i učenja djece u odgojno-obrazovnom sustavu vrtića. Djeca istražuju okružje i na taj način uče nove spoznaje, usavršavaju već naučene i razvijaju svoje vještine i sposobnosti.
Godišnje doba koje obiluje bojama, mirisima i okusima te prirodnim materijalima, jesen, 'Lavićima' je bilo sredstvo za stjecanje novih spoznaja i vještina, kao i usavršavanje već stečenih.
Prikupili smo brojne plodove jeseni - kukuruz, jabuke, grožđe, bundeve, šipak, kestenje, žireve, orahe, lješnjake, češere i lišće u svim bojama te su ispunili našu sobu dnevnog boravka kao i centar jeseni. Jesenski plodovi su također bili poticaj za likovne aktivnosti, istraživačko-spoznajne aktivnosti te predčitačke i predmatematičke. Vrijedni 'Lavići' plodove su opipavali, uspoređivali, imenovali, premetali, klasificirali prema obliku i boji, nizali po zadanoj liniji te brojili i prebrojavali.
Ponuđene su im i raznovrsne slagarice (Bundeva, Jabuka, Gljiva, Žir, Stablo, umetaljke, puzle (jesenska košara, šumske životinje), „piši-briši“ grafomotoričke vježbe s jesenskom tematikom.
Likovnim izražavanjem nastala su jesenska stabla, šumske životinje, kišobrani (različitim tehnikama), grožđe i jesensko lišće kojima smo uredili naš prostor.