Mogućnost istraživanja i isprobavanja različitih materijala, tehnika i osjetilnih sustava u većini slučajeva veća je u vrtiću nego u obiteljskom domu i zbog toga smo odlučile zajedno sa roditeljima, pripremiti djeci prostor i materijale koji će potaknuti integraciju senzornih sustava i pružiti djeci nova iskustva.
Poznavanjem razvojnog statusa djece i njihovih trenutnih interesa i načina učenja, u suradnji sa roditeljima prikupili smo materijale potrebne za bogaćenje naših centara za učenje,a s naglaskom na taktilnu percepciju izradile smo taktilne staze za hodanje.
Kvalitetno prostorno okruženje nezaobilazna je pretpostavka kvalitete življenja, odgoja i učenja djece u vrtiću.
Tijekom boravka djece u popodnevnim satima zajedno s roditeljima u sobi u kojoj se oni svakodnevno igraju i razvijaju svoj vještine, djeca su proširila svoja iskustva i svoje spoznaje te iznad svega ojačala pozitivnu sliku o sebi i zajedništvu koje raste u našoj skupini.
Zbog svega ovoga jako je važno da odgojitelji i roditelji u međusobnu suradnju ulažu puno povjerenja, otvorenosti, tolerancije, objektivnosti i spremnosti za uvažavanje osobnih i profesionalnih kompetencija, usklađivanje odgojnih utjecaja i zajedničko rješavanje problema u razvoju i odgoju djeteta.
Poštovani roditelji, hvala Vam!
Ivana i Bernarda