Od trenutka kada dijete krene istraživati svijet oko sebe, ono na neki način počinje razvijati svoju likovnost. Ponekad nam se čini da malo dijete radi nered dok preslaguje različite predmete u kući ili se npr. igra hranom, pijeskom, a ono se u stvari izražava kroz takve aktivnosti. Tijekom svoj razvoja djeca rane i predškolske dobi prolaze kroz određene faze ; Faza šaranje i uživanje u pokretu traje u razdoblju od godine i pol do treće godine života. Dijete je prvo zainteresirano za pokrete ruke, a kasnije primjećuje tragove i šare koje su nastale njegovim pokretima.
Pored igre, dijete se najbolje i najspontanije izražava likovnim putem. To je u početku motorička aktivnost koja zadovoljava dječju potrebu za igrom, a kasnije je to svjesna aktivnost. Likovne aktivnosti u toj fazi proizlaze iz doživljaja boje, oblika i ravnoteže. Na kraju faze šaranja djeca uočavaju sličnost svoje šare s predmetom, te počinju davati imena šarama koje nacrtaju. Putem likovnih aktivnosti kod djece potičemo razvoj pažnje, fine motorike, socioemocionalnih vještina, samopouzdanja, kreativnosti i radoznalosti prema okolini koja ih okružuje, a bogatimo i osjetilna iskustva.
U našoj skupini cilj nam je nuditi što više raznolikog materijala; kartona, papira, spužvica i postepeno djecu upoznavati sa načinom korištenja likovnih sredstava kako bi mogli istraživati i razvijati svoje potencijale, te korak po korak upoznavati svijet likovnosti.