Tko, što, kako, zašto?

  Skupina Tratinčice         25.04.2024.
Tko, što, kako, zašto?

Likovno-kreativne i istraživačko spoznajne aktivnosti su trajale danima, tjednima, sad već i mjesecima u skupini „Tratinčice“ vezane uz brod Titanic. Sam interes je proizašao od dječaka G.B. koji je svojim svakodnevnim prenošenjem novih informacija i detalja vezanih uz sam brod zainteresirao i ostale dječake. Uz zajedničko planiranje, dogovaranje i samu realizaciju, dječaci su konstruktivistički kreirali Titanic od lego kockica u više veličina na temelju proučavanja slikovnica, video snimaka, dokumentaraca, filma putem kojih su sve više stjecali nova znanja i širili postojeće spoznaje i to pretočili u samostalno formiranje istraživačko-spoznajnog centra „Titanic“. Na mnoštvo pitanja „Kako je Titanic udario u santu leda, što se dogodilo sa posadom, putnicima, koliko je bilo pomoćnih brodova, kako su se zvali, na koji način su oni pomagali, koja je to stvarna veličina Titanica, s čime ju možemo usporediti, što se sve nalazilo u brodu, koji su njegovi dijelovi, tko je bio kapetan te koja je njegova uloga?….“  „Tratinčice“ su na neka pitanja došli do dogovora, a za nekim odgovorima i dalje tragamo zajedno. Ovim projektom su bogatili svoj rječnik, suradničko učili, razvijali svoju empatiju, dogovarali se, uvažavali  tuđa mišljenja te svladavali različite tehnike oblikovanja.

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje.
Prihvaćam sve kolačiće