Likovno-kreativne i istraživačko spoznajne aktivnosti su trajale danima, tjednima, sad već i mjesecima u skupini „Tratinčice“ vezane uz brod Titanic. Sam interes je proizašao od dječaka G.B. koji je svojim svakodnevnim prenošenjem novih informacija i detalja vezanih uz sam brod zainteresirao i ostale dječake. Uz zajedničko planiranje, dogovaranje i samu realizaciju, dječaci su konstruktivistički kreirali Titanic od lego kockica u više veličina na temelju proučavanja slikovnica, video snimaka, dokumentaraca, filma putem kojih su sve više stjecali nova znanja i širili postojeće spoznaje i to pretočili u samostalno formiranje istraživačko-spoznajnog centra „Titanic“. Na mnoštvo pitanja „Kako je Titanic udario u santu leda, što se dogodilo sa posadom, putnicima, koliko je bilo pomoćnih brodova, kako su se zvali, na koji način su oni pomagali, koja je to stvarna veličina Titanica, s čime ju možemo usporediti, što se sve nalazilo u brodu, koji su njegovi dijelovi, tko je bio kapetan te koja je njegova uloga?….“ „Tratinčice“ su na neka pitanja došli do dogovora, a za nekim odgovorima i dalje tragamo zajedno. Ovim projektom su bogatili svoj rječnik, suradničko učili, razvijali svoju empatiju, dogovarali se, uvažavali tuđa mišljenja te svladavali različite tehnike oblikovanja.