22. ožujka obilježava se Svjetski dan voda, a 'Trokutići' su taj dan iskoristili kako bi proširili već postojeća znanja o vodi, ali i stekli nove spoznaje. Što su dakle naučili? Najprije su doznali i spoznali da temperom obojene kockice leda mogu poslužiti kao likovno sredstvo te su njima slikali, a aktivnost je nazvana „Ledeno istraživanje boja“. Iako su kockice leda bile hladne za njihove ruke, to ih nije omelo u istraživanju: što će se dogoditi kada se obojena kockica leda počne otapati u rukama tijekom slikanja i kakve će tragove ostaviti dvije pomiješane i različito obojene kockice leda. Osušene radove izložili smo na panou u našoj SDB, a izmiješane boje na dobivenim radovima i više su nego zanimljive i jedinstvene. Zatim smo izveli pokus u kojem smo ponajprije razmijenili mišljenja, procjene i pretpostavke, a zatim praćenjem došli do zaključka. Otapali smo kockice leda na tri načina – u čašici s hladnom vodom, u čašici s toplom vodom i u čašici bez vode. Budne i znatiželjne oči djece pratile su svaku minutu promjene u čašicama. Konačno, zaključili su da se kockica u čaši s toplom vodom najbrže topila, zatim kockica u čaši s hladnom vodom, a posljednja se otopila ona u čašici bez vode. Potom su zaključili da su njihove tople ruke zagrijavale led kojim su slikali što je prouzročilo otapanje. Sljedeći pokus izveli smo na prijedlog jednog djeteta koje je pretpostavilo da se led brže otapa unutar prostorije i sobne temperature nego one vanjske. Jedan tanjurić s ledom postavili smo na vanjski prozorski okvir, a drugi na radijator unutar SDB. I zaista, led izložen vanjskoj temperaturi sporije se topio, za razliku od onoga unutar prostorije. Iako su djeca pretpostavila da se led na vanjskoj temperaturi uopće neće otopiti, on se ipak otopio iako mu je trebalo značajno više vremena. Osim toga, usporedbom i demonstracijom, djeca su uz poticajna pitanja odgojiteljice, ustanovila svojstva vode – nema miris, boju, okus i oblik. Sva ta svojstva promjenjiva su pa smo tako u vodu dodali temperu kako bi promijenili svojstvo boje. Sokovi u bočicama poslužili su kao ogledni primjerci kako je moguće vodi promijeniti svojstvo mirisa i okusa. Svojstvo oblika djeci je bilo najzanimljivije budući su uspoređivali tekuću vodu u nekoliko, oblikom i dimenzijama, različitih posuda. Voda u posudi kružnog oblika je „okrugla“, a u posudi elipse „duguljasta“. Prelijevanjem jednake količine vode iz jedne posude u drugu (različitog oblika), konačno, zaključili su da voda može promijeniti svoj oblik, ovisno o posudi. Osim istraženih svojstva vode, naučili su da voda može biti u različitim agregatnim stanjima – kruto, tekuće i plinovito. Odgojiteljica je zagrijavanjem vode u kuhalu za vodu, demonstrirala stvaranje vodene pare, odnosno „bijelog dima“, kako su ga djeca nazvala. Uz nadzor odgojiteljice i u kontroliranim uvjetima, otvaranjem poklopca kuhala i ispipavanjem pare dlanovima (s dovoljne visinske udaljenosti kako ne bi prouzročila opekline), djeca su zaključila da su im dlanovi vlažni i mokri te da se u pari krije zapravo voda koja je postala takvog oblika kada se zagrijala.
S obzirom da smo kalendarski zakoračili u proljeće, djeca su od kolaž papira izrezivala trakice te njihove vrhove lijepila jedan za drugi, a zatim dobivene oblike od kolaža slagala jedan do drugoga i lijepila ih na način da popune nacrtani predložak „leptira“, odnosno njegovih „krila“. Gotovi 3D radovi izloženi su u SDB. Osim toga, sve bolje vladaju socijalnim vještinama surađivanja, dogovaranja i pregovaranja, uvažavanja, izražavanja svojih misli, potreba te želja, kao i poštivanja dogovorenih pravila u društvenim igra poput „Slonovskog nogometa“, igre memorije, igre s kartama „Crni kos“ i sl.
Sve o prometu i prometnoj kulturi te preventivi, kako se ponašati u prometu, što je dozvoljeno, a što može biti izuzetno opasno, zašto je važno biti oprezan sudionik prometu kao pješak, biciklist ili putnik, naučeno je tijekom edukativne posjete policijskog službenika Daria Gazibare, kojemu ovom prilikom želimo zahvaliti, a naučeno zapamtiti i koristiti već od jeseni kada ovi predškolci zakorače u prvi razred.