'Bubamarice' su preselile u Zgradu 1, a našoj skupini su se pridružile 3 novoupisane djevojčice. Prvih dana djeca su upoznavala novi prostor, centre aktivnosti, veselila se prijateljima koje nisu dugo vidjela zbog godišnjih odmora, a novim prijateljicama djeca su željela biti suigrači, tješila su ih kada su bile tužni, jer svi želimo da se što prije naviknu na vrtić i uživaju u igri s prijateljima.
'Bubamarice' pokazuju sve veću samostalnost, kreativnost, inicijativu i slobodu u izražavanju i organiziranju igara. Vole igre u kojima preuzimaju raznovrsne uloge i pretvaraju se da su kuhari, doktori, prodavači i kupci, frizeri, mame, tate…U ovim igrama djeca prerađuju svoja iskustva, razgovaraju i dogovaraju se, izražavaju svoje i upoznaju emocije drugoga, razmjenjuju ideje, uče se surađivati, rješavati problemske situacije i međusobno uvažavati. U igrama konstruiranja i građenja stvaraju zanimljive predmete, građevine, strojeve, vozila… (brodove, kuće, farmu, tornjeve, kosilice…), te oponašaju radnje i prisjećaju se svojih doživljaja. Maštu i kreativnost izražavaju i u likovnim aktivnostima. Istražuju likovne tehnike i materijale, eksperimentiraju s bojama, sve češće žele crtati drvenim bojicama, ali i nacrtati ono što su zamislili. Kroz likovne aktivnosti djeca razvijaju kreativno mišljenje, finu motoriku i koordinaciju oko-ruka, pažnju i koncentraciju, uče o bojama, crtama, oblicima, svojstvima materijala, prostornim odnosima…
Dolaskom jeseni i dozrijevanjem mnoštva plodova, djeca i roditelji svakodnevno donose u vrtić razne plodove. U našem jesenskom kutiću djeca ih mogu uzeti u ruke i upoznavati njihova svojstva, imenovati njihove dijelove, uspoređivati ih, učiti o prvim matematičkim pojmovima, koristiti ih u simboličkim igrama (kuhanja i prodavanja), kušati ih, a služe nam i kao poticaj za zanimljive društveno-zabavne igre ( Pogodi po dodiru, Što nedostaje, Prenesi kesten..). 'Bubamarice' rado sudjeluju u igrama s pjevanjem (Mali bratec Ivo, Mali jež, Šapice mi zeko daj, Mi smo djeca vesela..) u kojima mogu glumiti, izražavati se pjevanjem i pokretom u ritmu, te hodajući u kolu držeći se za ruke. Tijekom dana u vrtiću djeca izražavaju svoje osjećaje, a u vrijeme zajedničkog okupljanja „u krugu“ 'Bubamarice' imaju priliku uz pomoć slikovnih kartica ispričati kako su se osjećali u pojedinim situacijama i na taj način učiti izražavati emocije govorom, razumijevati tuđe emocije, razvijati prijateljstvo i zajedništvo unutar skupine. Na dvorištu djeca pokazuju interes za pokretne igre: Graničar, Pjetlić, Roda i žabe, Jastreb i pilići, tijekom kojih razvijaju prirodne oblike kretanja, te zadovoljavaju osnovne potrebe za kretanjem i zabavom.
„Igra je zaista pravi posao djetinjstva, jer ona vodi i potiče razvoj.“ (Sanja I. Grgas)