„Cvjetićima“ su odgojiteljice ponudile tempere, kistove, kartonsku podlogu i vodu. Tako je započela avantura upoznavanje tempere kao likovnog sredstva. Ali „Cvjetići“ su se okušali i u nanošenju boje na dlanove, te nanošenju boje na papir uz pomoć dlanova. Istražili su temperu kao sredstvo za rad, ali i kistove i dijelove vlastitoga tijela za nanošenje tempere. Istražili su teksturu, te vizualno opažali boju.
Dijete uči igrajući se, istražuje svijet oko sebe svim svojim osjetilima. Dijete želi samo otkrivati nove stvari, doći do novih zaključaka svojim djelovanjem. Najbolje znanje dobiva vlastitim iskustvom. Prvotno je djetetu bitno da ostavi trag na podlozi, papiru, zidu.
U likovnim aktivnostima dijete u početku istražuje materijale i sredstva za rad, a tek kasnije ih koristi za izražavanje svojih stanja, kao sredstvo ekspresije svojih misli i doživljaja, u formi stvaralaštva.