Tijekom provedbe studentske prakse u vrtiću, studentica Elena pripremila je niz aktivnosti i poticaja za djecu skupine 'Pahuljice'. U suradnji s mentoricom ih je i realizirala:
- Igre u snijegu i sa snijegom;
- 'snjegović' (otpadna ambalaža, papir);
- 'pahuljice' (rezanje škaricama, papiri, ljepilo);
- 'bojanje snijega' (špricanje boje po snijegu – promatranje i uočavanje promjena, otiskivanje boje na maramicu);
- 'pingvini' (likovna aktivnost);
- Tjelesne aktivnosti (u dvorani, na otvorenom);
- 'umjetni snijeg' (priprema; igra; istraživanje);
- 'pecanje ribica';
- 'životinje snijega i leda' (plakat);
- 'iglu' (igra građenja i konstruiranja);
- Slikanje zaleđenom bojom;
- 'životinje u ledu' (zaleđene igračke u ledu).
U sredini koja je obogaćena materijalno i poticajno dijete ima više mogućnosti iskazati svoje interese i razviti sve svoje potencijale i kompetencije. Dijete je tada fokusirano na aktivnosti, partnere u igri i sve što se oko njega događa. Uloga odgojitelja tada je usmjeravati i pomagati samo prema potrebi, slijediti djetetovu inicijativu.